Er Gud virkelig?

Ja. Og Han kender dig og elsker dig.

Gud er vores alle sammens Fader. Han kender og elsker hvert eneste af sine børn med en ren, faderlig kærlighed. Eftersom Gud bor i himlen, kalder vi ham ofte for vor himmelske Fader. I hans øjne er vi alle ligeværdige og fortjener kærlighed og lykke. Han kender og elsker os hver især fuldkomment. Han kender vores stærke sider, vores svagheder, vores håb og vores frygt. Vor kærlige himmelske Fader er tålmodig og tilgivende. Uanset, hvem vi er, eller hvad vi har gjort, så ønsker Gud, at vi rækker ud til ham, så han kan hjælpe os. Når han hjælper os med at udvikle os, vil vi begynde at forstå og opleve virkelig lykke.

Du kan selv lære Gud at kende

Gud kender hver eneste af os og vi kan også lære ham at kende. »Jesus sagde: Og dette er det evige liv, at de kender dig, den eneste sande Gud, og ham, du har udsendt, Jesus Kristus« (Johannes 17:3).

Jesus sagde, at vor himmelske Fader er der for os, når vi rækker ud til ham. Når vi skaber et forhold til Gud, kan vi begynde at benytte hans kraft til at hjælpe os med udfordringer i vores liv. Vi kan begynde denne rejse ved at bede til ham og læse hans ord.

Gud og Mormons Bog

Ligesom Bibelen er Mormons Bog Guds ord. Den er til for, at vi kan lære mere om ham. Når du lærer ham at kende, vil dit liv forandres. Det hele begynder med bøn og med at læse hans ord.

Mormons Bog vil lære dig tre vigtige ting

1. Gud elsker dig. Du er hans barn, og han er der for dig.

2. Dit liv har et formål Når du begynder at lære om dette formål, vil du blive opfyldt af håb og glæde.

3. Jesus levede og døde for os alle. Når vi følger hans lærdomme, kan vi en dag vende tilbage til Gud og bo med ham.

Millioner har fundet Gud igennem Mormons Bog

Her er to fortællinger.

Shaquilles fortælling

Shaq voksede op i Georgia og blev professionel løber. Selvom han voksede op i et baptisthjem, fandt han Gud igennem Mormons Bog.

Daisys fortælling

Daisy kendte nogle medlemmer af Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige, men vidste ikke, hvad de troede på. Efter at have talt med missionærerne online, fik hun en ny forståelse af Gud og hendes eget formål i livet.

Få et gratis eksemplar af Mormons Bog
Anmod om det nu